torsdag den 17. januar 2013

Jeg har ikke blogget så meget for tiden - der har været så mange ting: Lektier, afleveringer, ting i fritiden, familie, veninder osv. Jeg vil prøve på at blogge mere :-)
Jeg har haft en fantastisk start på 2013. Håber på at 2013 bliver et helt uforglemmeligt år, det tyder det i hvert fald på ind til videre :-) Har det fantastisk fortiden, lige på nær min voldsomme forkølelse, som nu har varet et stykke tid, men ellers går alt strygende. Jeg fylder snart 16, og jeg regner med at fejre det i bowlinghallen med pigerne og derefter noget druk med flere mennesker. Det bliver nok ikke noget stort, men det skal nok blive ultra fedt alligevel! Lige for tiden har min kæreste nærmest boet hjemme ved mig, men han flytter snart til Fredericia. Det bliver hårdt, nu når vi næsten ser hinanden hver dag. Men det skal nok gå. 
Jeg bliver stadig bombet med lektier. Det er helt sygt. Er lige blevet færdig med min geografirapport, som skal afleveres i morgen. Jeg håber virkelig ikke der kommer andre store afleveringer i øjeblikket. Det kan jeg virkelig ikke magte. Der er snart projektuge - om globalisering. Min gruppe og jeg har om sociale medier, hvor vi tager højde for facebook, youtube og en smule twitter. Vi har de vildeste idéer, sååå det skal nok blive godt. Det bliver dejligt at lave noget andet i skolen, end det normale. Jeg kan virkelig ikke overskue at stå op og gå i skole om morgenen, det er simpelthen så hårdt. Og det gør det bare endnu værre at der er mørkt, koldt og sne uden for. I morgen er det jo fredag, og fredag er jo kage-dag for vores klasse. Denne gang er det mig der skal have kage med, så jeg har bagt chokoladekage og cupcakes, eller det er egentlig bare muffins... Jeg dummede mig totalt da jeg skulle lave dem. Jeg tænkte at jeg havde styr på det hele, så jeg gennemtjekkede ikke lige alt jeg lavede. Jeg havde købt sådan en pakke med 2 poser i, hvor den ene er med dejen og den anden topping. På pakken, hvor opskriften stod på, stod der at jeg skulle putte   pose nr 1 i en skål. Jeg tog så en tilfældig pose, som viste sig at være toppingen. Jeg opdagede det først da jeg havde puttet toppingen i forme og ind i ovnen. Tja, så var den topping ødelagt. Havde heldigvis dej-posen tilbage, så jeg lavede muffins istedet. Nå men så skulle jeg derefter lave chokoladekage, hvor der stod der skulle mælk i. Jeg var så dum at putte vand i istedet....... Men den smagte godt alligevel. Hmm.. det har vel bare vist at jeg ikke kan bage. Håber ikke på for mange klager i morgen og så regner jeg med min mor vil bage for mig, næste gang jeg står og skal lave en fantastisk kage.

//Klata

Ingen kommentarer:

Send en kommentar