torsdag den 3. januar 2013

2013 ♥

Så er det 2013! Har haft det skønneste år, men en masse op- og nedture. Alle de minder jeg har fået, vil aldrig blive glemt. 2012 var et af de mest betydningsfulde år i mit liv, men er sikker på 2013 bliver endnu mere spændende og et fantastisk år. Ser frem til at afslutte 9. klasse og starte på HTX derefter.
Juleferien har været fantastisk. Har næsten brugt alle dage sammen med kæresten. Vi har nærmest boet på skift hos hinanden. Vi har været i Kolding storcenter med hans fars kone, hendes datter og hendes veninde. Årh det var virkelig hyggeligt. Vi holdt også nytår sammen med min familie.Vi var hjemme og hygge med familien til ved 12-1 tiden, hvor vi så derefter tog til fest. Puuuh jeg blev fuld, men det skal man jo også være nytårsaften ;-) Tilbragte dagen efter i sengen, meeen jeg skulle da også lige have lidt usundt i kroppen. Desværre var der alt for mange mennesker på mcd, til at vi gad derhen, så vi tog DK tanken, hvor jeg fik en lækker grillkylling. Åh det var skønt.
Jeg havde faktisk et nytårsforsæt, som var at jeg skulle stoppe med at ryge, men det holdt kun en dag. Men har nu taget mig sammen og røget den sidste. Håber det holder!
Skole i morgen.. Jeg magter det ikke..

//Klata

Ingen kommentarer:

Send en kommentar