mandag den 12. november 2012

Livet er jo fantastisk! Har haft en skøn weekend. Fredag var der klassehygge hos Pernille, hvor vi så en film, fjollede rundt og sov. Lørdag var jeg på arbejde og derefter til fest. Søndag gik med at være sammen med kæresten og dø med tømmermænd. Juhu. I dag var jeg så i fitness med Nanz. Puhaa det var hårdt, men sikke en lækker følelse man har bagefter! Senere vil jeg se 'Ted'. Håber den er god :-) Skal søge nyt arbejde på onsdag ved Byggecentrum, håber at få et job. Det kunne være luksus nu når min nuværende arbejdsplads lukker ned nogle måneder, så ingen penge til mig der. Den her weekend smutter Nanz og jeg i biffen fredag nat og ser 2 film. Det er sådan noget med ungdomsskolen, så det bliver super hyggeligt! :-)

//Klata

Ingen kommentarer:

Send en kommentar